

Warunki współpracy



§1. Status partnera handlowego
- Status Partnera Handlowego E-SYSTEM mogą otrzymać firmy, które zajmują się sprzedażą, montażem oraz serwisem urządzeń SSWiN, CCTV, KD, automatyki do bram, itp.
§2. Rejestracja nowego partnera handlowego
- W celu uzyskania statusu Partnera Handlowego należy:
- Dokonać rejestracji konta w naszym nowym sklepie Montersi.pl: www.montersi.pl/rejestracja
- Po przeprowadzeniu weryfikacji podanych danych zostaje nadany status Partnera Handlowego. Informacja o nadaniu statusu wysyłana jest na adres e-mail, a w sklepie internetowym po zalogowaniu widoczne są ceny hurtowe.
- Ostateczną decyzję o nadaniu statusu Partnera Handlowego podejmuje pracownik firmy ESYSTEM. Firma E-SYSTEM zastrzega sobie prawo do odrzucenia wniosku o nadanie statusu Partnera Handlowego bez podania przyczyny.
§3. Ceny dla partnerów handlowych
- Aktualne ceny hurtowe brutto dla Partnerów Handlowych widoczne są po zalogowaniu w sklepie internetowym www.montersi.pl. Poniżej ceny podany jest także przyznany rabat procentowy na dany produkt.
§4. Zamówienia i dostawy
- Partner Handlowy dokonuje zamówienia w sklepie internetowym www.montersi.pl, po zalogowaniu się do swojego konta. Zamówienia można także składać za pośrednictwem poczty
e-mail: sklep@montersi.pl, telefonicznie lub faksem. - Zamówienia otrzymane przed godziną 14:00 na towary będące na stanie magazynowym wysyłamy w ten sam dzień. W przypadku stwierdzenia braku jakichkolwiek towarów powiadamiamy o tym Partnera Handlowego telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
- W wyjątkowych sytuacjach (zdarzenia losowe) czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
- Zamówiony towar wysyłamy kurierem DPD, kurierem UPS lub Pocztą Polską.
- Zamówienia o wartości powyżej 1000zł brutto są wysyłane firmą kurierską DPD lub UPS na koszt E-SYSTEM.
§5. Formy płatności
- W przypadku dwóch pierwszych transakcji Partner Handlowy zobowiązany jest do uregulowania należności za zamówione produkty w formie przedpłaty lub płatności gotówkowej dla kuriera (pobranie).
- Po dokonaniu dwóch pierwszych transakcji, na wniosek Partnera Handlowego możliwe jest uzyskanie kredytu kupieckiego. Limit oraz okres kredytu kupieckiego ustalany jest indywidualnie na podstawie analizy dotychczasowych zamówień.
- E-SYSTEM zastrzega sobie prawo cofnięcia kredytu kupieckiego dla Partnera Handlowego, gdy ten nie wywiązuje się z terminowego regulowania zobowiązań.
- Wszystkie transakcje z terminem płatności objęte są monitoringiem należności prowadzonym przez Krajowy Rejestr Długów.
§6. Wsparcie techniczne
- Firma E-SYSTEM zapewnia pełne wsparcie techniczne dla Partnerów Handlowych.
- W dniach roboczych od godziny 8:00 do 17:00 E-SYSTEM zapewnia telefoniczną pomoc techniczną pod numerami: (32) 644 11 58, 644 29 22, 647 20 35.
- Partnerzy Handlowi uprawnieni są do korzystania ze szkoleń technicznych w siedzibie firmy w Wolbromiu. Aktualny grafik szkoleń dostępny jest na stronie: www.e-alarmy.pl/szkolenia.html
§7. Gwarancja i serwis
- Wszystkie sprzedawane przez E-SYSTEM produkty objęte są gwarancją producenta. W zależności od rodzaju produktu wynosi ona od 12 miesięcy do 5 lat.
- Wadliwe produkty należy przesyłać wraz z opisem usterki oraz dowodem zakupu na adres:
SERWIS E-SYSTEM
ul. Marszałka Piłsudskiego 68
32-340 WOLBROM - Firma E-SYSTEM zobowiązuje się do podjęcia niezwłocznej naprawy uszkodzonego produktu. Jeśli istnieje taka konieczność, produkt przesyłany jest to producenta w celu naprawy.
- Standardowy czas naprawy urządzeń nie przekracza 14 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach okres ten może się wydłużyć, o czy powiadamiany jest Partner Handlowy.
§8. Postanowienia końcowe
- Warunki współpracy wchodzą w życie z dniem opublikowania, tj. 02.10.2014r.
- Zgłoszenie firmy jako Partnera Handlowego oraz dokonywanie zakupów w firmie E-SYSTEM jest równoznaczne z akceptacją warunków współpracy.