

FAQ (Najczęściej zadawane pytania)
Wiadomości podstawowe
Zadaj pytanie rozwiń wszystkie(Kliknij na pytanie aby zobaczyć odpowiedź)
- Chciałbym rozpocząć zawodowo montowanie alarmów - czy szkolicie instalatorów?
- Świetnie Pan trafił! Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach technicznych dotyczących systemów zabezpieczeń oraz automatyki do bram.
Od 2009 roku organizujemy cykliczne szkolenia - warsztaty dla bieżących oraz przyszłych instalatorów. W zależności od tematyki i stopnia trudności proponujemy następujące szkolenia:
- - Podstawy systemów alarmowych - centrala SATEL CA-10
- - Podstawy systemów alarmowych - centrale SATEL VERSA 5/10/15
- - Zaawansowane systemy alarmowe - SATEL INTEGRA 24/32/64/128
- - Bezprzewodowe systemy alarmowe SATEL ABAX
- - Podstawy telewizji przemysłowej CCTV
- - Szkolenie z zakresu montażu automatyki do bram Nice
- Świetnie Pan trafił! Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach technicznych dotyczących systemów zabezpieczeń oraz automatyki do bram.
- Czy gwarancja obejmuje uszkodzenia np. od uderzenia pioruna?
Gwarancja obejmuje uszkodzenia powstałe w wyniku wady urządzenia lub podzespołów w nim zawartych. Nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku działania czynników zewnętrznych takich jak, uderzenie pioruna, zalanie wodą, czy przepięcia sieci elektrycznej.
- Czy instalują Państwo zakupione u Was systemy alarmowe i tv przemysłowej?
Tak. Nasza ekipa montażowa działa w obrębie powiatu olkuskiego i miechowskiego (małopolska). Najlepiej umówić się na montaż telefonicznie.
- Czy można uzyskać u Państwa pomoc telefoniczną w przypadku problemów w montażem zakupionego alarmu?
Oczywiście tak. Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 pod numerem telefonu (32) 644 11 58 udzielamy wszelkich porad technicznych.
- Czy przyjmują Państwo zamówienia telefoniczne?
Tak, zamówienia telefoniczne przyjmujemy pod numerem tel./fax: (32) 644 11 58 lub pod numerem infolinii 801 000 744.
- Czy skupują Państwo używane podzespoły lub prowadzą komis urządzeń?
Nie. Ze względów bezpieczeństwa nie prowadzimy skupu żadnych używanych urządzeń. Sprzedajemy tylko nowe, oryginalne podzespoły.
- Czy udzielają Państwo gwarancji na zakupiony sprzęt?
Oczywiście tak. Wszystkie podzespoły oferowane przez naszą firmę objęte są gwarancją.
- Czy wystawiają Państwo faktury VAT?
Tak, na życzenie klienta. Oczywiście podane w sklepie ceny są cenami brutto (z podatkiem VAT).
- Czy zakupiony system alarmowy mogę odebrać u Państwa, w siedzibie firmy?
Tak. W takim przypadku zapraszamy do naszego biura handlowego w Wolbromiu (szczegóły w dziale Kontakt).
- W przypadku awarii urządzeń zakupionych u Państwa, gdzie można je serwisować?
Niesprawne urządzenie, podzespół należy przesłać na adres serwisu firmy E-SYSTEM z dokładnym opisem usterki, kartą gwarancyjną i dowodem zakupu. Adres serwisu znajdą Państwo w dziale Kontakt.
- Jak uzyskać dostęp do cen hurtowych w Państwa sklepie?
Dostęp do cen hurtowych w sklepie www.sklep.e-system.com.pl uzyskują wszyscy partnerzy handlowi firmy e-system. Zobacz warunki współpracy dla partnerów.