Unikalne szkolenie dla instalatorów! 3 czerwca 2013

Unikalne szkolenie dla instalatorów! 3 czerwca 2013

 


Jesteś dobry w tym co robisz i czujesz że mógłbyś obsłużyć więcej klientów?

Irytuje Cię konkurencja, która walczy ceną, ale robi instalacje gorzej?

Zastanawiasz się jak przekonać klienta, że to ty jesteś najlepszy?

 

Jeśli odpowiedziałeś na większość tych pytań twierdząco, koniecznie przyjdź do nas na specjalne szkolenie dedykowane dla firm instalatorskich:

 

 

Jak zwiększyć ilość montaży i wygrać z konkurencją?


Zapraszają:

Marcin Ficek  - szef firmy E-SYSTEM, kiedyś sam zaczynał od instalacji alarmów i kamer, dzisiaj kieruje firmą dystrybucyjną, prawdopodobnie najbardziej przyjazną instalatorom. Tomasz Kubicius – wieloletni trener i doświadczony praktyk z firmy VIDI – Centrum Rozwoju Kadr. Dostrzega to czego inni nie widzą. Pomaga odnosić sukcesy w każdym biznesie.

Na szkoleniu dowiesz się…

Jak pozyskiwać klientów?

Co zrobić, aby wygrać z konkurencją?

Jak reagować na targowanie się Klienta – negocjacje.

Jak serwis może stać się Twoim ulubionym tematem?

 

Program szkolenia:

Nie musisz wydawać dużo pieniędzy na reklamę, aby mieć dużo pracy!

Jak tanio pozyskiwać klientów?

 

Klient dzwoni do Ciebie - pierwszy kontakt.

Jak się wyróżnić na tle konkurencji?

 

Przygotuj się na rozmowę z Klientem.

Twój skarb - informacja najcenniejszym towarem.

W czym jestem lepszy od konkurencji?

Co zrobić, aby wygrać z konkurencją - wyróżnij się lub zgiń.

 

Wycena systemu – wizyta na obiekcie

Jak sprzedać rozbudowany system zamiast podstawowego?

Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy – dowiedz się, czego naprawdę klient potrzebuje!

 

Co warto pokazać Klientowi - prezentacja oferty

Jak zaprezentować usługę i produkt, by zwiększyć szanse na sprzedaż.

Klient podważa moją ofertę – czy jestem gotowy i przygotowany?

 

„A Gienek zrobi mi to taniej” albo „Panie, w internecie, to ja mam taniej”

Obrona ceny – czyli negocjacje cenowe.

Pułapki dla kupujących tanio w internecie.

 

Przyjmowanie i realizacja zamówienia.

Jakich rzeczy unikać a jakie warto podkreślać?

 

Usterka? Serwis? – bez paniki, to dobry moment na…

Jak pozytywnie wykorzystać sytuację awarii i serwisu?

 

Szkolenie odbędzie się w poniedziałek 3 czerwca 2013 w Hotelu Klimtówka - Wolbrom, ul. Ordona 2

Specjalna cena dla instalatorów współpracujących z naszą firmą: 299,00zł 209,00zł netto!

Nie zwlekaj, zapisz się na stronie http://www.e-alarmy.pl/szkolenia.html - ilość miejsc ograniczona!