FAQ (Najczęściej zadawane pytania)

Wiadomości podstawowe

Zadaj pytanie

(Kliknij na pytanie aby zobaczyć odpowiedź)

  1. Chciałbym rozpocząć zawodowo montowanie alarmów - czy szkolicie instalatorów?
    • Świetnie Pan trafił! Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach technicznych dotyczących systemów zabezpieczeń oraz automatyki do bram.
      Od 2009 roku organizujemy cykliczne szkolenia - warsztaty dla bieżących oraz przyszłych instalatorów. W zależności od tematyki i stopnia trudności proponujemy następujące szkolenia:
      • - Podstawy systemów alarmowych - centrala SATEL CA-10
      • - Podstawy systemów alarmowych - centrale SATEL VERSA 5/10/15
      • - Zaawansowane systemy alarmowe - SATEL INTEGRA 24/32/64/128
      • - Bezprzewodowe systemy alarmowe SATEL ABAX
      • - Podstawy telewizji przemysłowej CCTV
      • - Szkolenie z zakresu montażu automatyki do bram Nice
      Aby zapisać się na szkolenie wystarczy wejść na stronę szkolenia alarmy lub szkolenia napędy Nice.
  2. Czy gwarancja obejmuje uszkodzenia np. od uderzenia pioruna?
    • Gwarancja obejmuje uszkodzenia powstałe w wyniku wady urządzenia lub podzespołów w nim zawartych. Nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku działania czynników zewnętrznych takich jak, uderzenie pioruna, zalanie wodą, czy przepięcia sieci elektrycznej.

  3. Czy instalują Państwo zakupione u Was systemy alarmowe i tv przemysłowej?
    • Tak. Nasza ekipa montażowa działa w obrębie powiatu olkuskiego i miechowskiego (małopolska). Najlepiej umówić się na montaż telefonicznie.

  4. Czy można uzyskać u Państwa pomoc telefoniczną w przypadku problemów w montażem zakupionego alarmu?
    • Oczywiście tak. Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 pod numerem telefonu (32) 644 11 58 udzielamy wszelkich porad technicznych.

  5. Czy przyjmują Państwo zamówienia telefoniczne?
    • Tak, zamówienia telefoniczne przyjmujemy pod numerem tel./fax: (32) 644 11 58 lub pod numerem infolinii 801 000 744.

  6. Czy skupują Państwo używane podzespoły lub prowadzą komis urządzeń?
    • Nie. Ze względów bezpieczeństwa nie prowadzimy skupu żadnych używanych urządzeń. Sprzedajemy tylko nowe, oryginalne podzespoły.

  7. Czy udzielają Państwo gwarancji na zakupiony sprzęt?
    • Oczywiście tak. Wszystkie podzespoły oferowane przez naszą firmę objęte są gwarancją.

  8. Czy wystawiają Państwo faktury VAT?
    • Tak, na życzenie klienta. Oczywiście podane w sklepie ceny są cenami brutto (z podatkiem VAT).

  9. Czy zakupiony system alarmowy mogę odebrać u Państwa, w siedzibie firmy?
    • Tak. W takim przypadku zapraszamy do naszego biura handlowego w Wolbromiu (szczegóły w dziale Kontakt).

  10. W przypadku awarii urządzeń zakupionych u Państwa, gdzie można je serwisować?
    • Niesprawne urządzenie, podzespół należy przesłać na adres serwisu firmy E-SYSTEM z dokładnym opisem usterki, kartą gwarancyjną i dowodem zakupu. Adres serwisu znajdą Państwo w dziale Kontakt.

  11. Jak uzyskać dostęp do cen hurtowych w Państwa sklepie?